Har du målt din hastighed via wifi eller kablet forbindelse
Du får altid den bedste og mest stabile internetforbindelse, hvis du har tilsluttet din computer med et netværkskabel i stedet for at bruge en wifi-forbindelse, da du dermed ikke skal dele netværkskapaciteten med andet elektronisk udstyr på samme måde, som du skal med den begrænsede trådløse netværkskapacitet.
BEMÆRK: Den hastighed, der står opgivet i dit ’Tillæg til Ordrebekræftelsen’, er den, du kan trække via en kablet internetforbindelse. Da det er meget individuelt, hvor god en wifi-forbindelse man kan få i sin bolig, kan vi ikke garantere dig, at du kan trække den lovede hastighed via din wifi-forbindelse.
Har du prøvet at genstarte din router?
Er din computer allerede tilsluttet en kablet internetforbindelse, så prøv at genstarte din router og se om det afhjælper problemet. Sådan genstarter du din router:
- Find ON/OFF-knappen på bagsiden af din router, sluk routeren.
- Vent herefter 30 sekunder, og tænd derefter for routeren igen.
- Der kan gå op til 20 minutter før der igen bør være internetforbindelse.
Få hjælp af vores Kundeservice
Trækker du fortsat ikke den hastighed, som du er blevet lovet, så kontakt vores Kundeservice, så hjælper vi dig med at fejlsøge på din forbindelse og booke et teknikerbesøg, hvis det er nødvendigt.