Sådan kommer du i gang
Når Norlys Play er del af dit tv-abonnement, modtager du automatisk en mail med et aktiveringslink, hvis du har oplyst din mailadresse til os. Klik på linket i denne mail, hvorefter du vil blive guidet igennem et oprettelsesflow. Du kan også klikke her for at aktivere Norlys Play
Derefter skal du blot indtaste din mailadresse eller dit kundenummer og følge vejledningen.
Manglende mail i forbindelse med oprettelse
Hvis vi ikke har din mailadresse, eller hvis mailadressen ikke er registreret korrekt, vil du ikke modtage mailen med aktiveringslinket. Du skal i stedet kontakte vores kundeservice på tlf. 7033 2033, så hjælper de dig med at komme i gang. Tjek eventuelt først, om mailen ligger i din spam-mappe.
Håndtering af enheder
Du kan maksimalt tilknytte fem enheder til dit abonnement. Chromecast tæller ikke som enheder. Registrering af enheder sker helt automatisk, når du logger ind. Hvis du logger ind med mere end fem enheder, vil den først registrerede enhed automatisk blive fjernet.
Glemt/ny adgangskode
Har du glemt din adgangskode, så klik på ”Glemt password?” under ”LOG IND” Herfra vil du blive vejledt i at ændre dit adgangskode.
Opdatering af Norlys Play
De fleste enheder er indstillet til automatisk at søge efter opdateringer. Men for at være helt sikker kan du i App Store/Google Play søge på "Norlys Play", så vil du finde den seneste version.
Kvalitet og dataforbrug
Afspilning af kanaler sker i samme kvalitet og tilpasses automatisk den hastighed, som du har til rådighed på din internetforbindelse. Vi anbefaler en internetforbindelse på minimum 4 Mbit/s. Hvis din båndbredde ikke er høj, kan du i Norlys Play indstille, hvilken kvalitet du vil afspille kanalerne i. På den måde kan du sikre en mere stabil afspilning. Som tommelfingerregel bruger man gennemsnitlig 1 GB data pr. time.